Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Zippo - 8 februari 2007 21:13

Ungarna har jobbat på himla duktigt så inte mycket läxor kvar att göra under semestern o det känns ju bra.Ryggsäckarna är framme o detsamma gäller allt annat som skall med (packas ner imorgon Fredag).Kvar att göra, checka upp lite alternativ till boenden på de tilltänkta resmålen och lite annat smått o gott.Hur som helst så känns det jäkligt skönt att veta att på Lördag så sitter man där med en Singha i ena handen o en FET garre i den andra o kikar på solnedgången.Ännu bättre känns det när man vet att ni andra sitter kvar här i snålblåsten o frysen häcken av er.Ho ho ho/Zippo

Av Zippo - 8 februari 2007 17:43

Ooooops var det imorgon vi lyfter.Rätt som det var så känns det som om man INTE har den tid som man skulle behöva.De sista sakerna inhandlades idag...tror inte att jag har glömt nåt.Ungarna försöker göra klart 1 månads läxor på en kväll (order från pappa) och det ser ganska bra ut..kanske skulle man börja som lärare?.Management by fear funkar ju.Själv så har jag tagit mig en snabb fundering över sammansättningen av innehållet i resehumidoren, klart!. Tyvärr så får jag bara med cigarrer för hälften av dagarna, men jag får väl kompensera det med snuset istället.The gang is on its way....soooooon./Zippo

Av Zippo - 8 februari 2007 08:34

Imorgon åker vi!!!!!!!!!!!!Det börjar kännas på riktigt nu, även ungarna börjar bli lite speedade.Till råga på allt så har jag gjort en fuling idag.Hörde att det var flera ungar i skolan (i deras klasser) som hade stannat hemma för magsjuka o då mina kids visade inga symptom igår/idag så beslöt jag att göra en fuling.Pappa fixade så att dom fick skolka idag, jag är inte stolt men här tas det inga risker.Återigen bra att man e anonym :-)Kan tänka mig rubrikerna "fullsatt plan smittad av kräksjuka".Snakes on a plane skulle kanske framstå som rena drömmen.En annan sak som blev fixad under morgontimmarna var inchekningen, tänk vad det är bra med DATA ;-)/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards