Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Zippo - 17 februari 2007 15:35

Kinesiskt nyar....
Inte sa mycket att hurra for vad jag har sett hittils i alla fall.
Kanske bor vi i for mycket i skogen for det eller sa ar det som det ar.
Det som trots allt vackte min nyfikenhet om vad som var pa G var smatterbanden som drog igang kl 08:00 pa morgonen, sen holl det pa nagra timmar till.
Eventuellt sa har aven de ylande karaoke manniskorna igar kvall nott med det o gora...langtade faktiskt tillbaka till PENs igar kvall, lite lung o ro i alla fall.
Pa tal om o langta till PENs sa gjorde vi en utflykt dit ikvall for lite kvalitetsmat.....kaekade sa jag holl pa o spricka. Bra service, trevliga manniskor o jakligt god mat som vanligt...vart vartenda krona.
Minstingen blev dock lite forvirrad att vi skulle aka ivag o inte knalla in i varan sedvanliga "flasbacking" bungalow.
Maten pa nuvarande stallet ar val av medioker kvalite och jag kan svara pa att servitorerna e muslimer sa sura som dom ar (Narmaste grannen var en dod fagel som lag med forhoppningsvis bryten nacke (gud bevars for fagelinfluensa).
Annars da...fick bekraftat att privatbussen kommer o hamtar oss kl 10:00 pa mandag morgon.
Var vi skall bo har jag ingen aning om, skall forsoka surfa fram en losning annars sa blir det till o improvisera fram 2 natter men lite sawadee o kap kun kraa sa loser det sig. :-)....Koh Samet nasta.
Har aven lart mig idag att Svenskarna ar inte de enda som snusar, traffade en trevlig Indier (hade skradderi som alla Indier) o han holl pa o stoppa upp mystiska saker under sina lappar.
Hor o hapna, han kande till snus o inte nog med det han snusade en lokal variant...kul med lite igenkanning i utlandet.
Annars sa konstaterar jag bara att det e himla latt o vara alfahanne i Thailand, maken till manga leende o uppmuntrande tjejer pa en 5 minuters promenad utan familjen har jag aldrig varit med om :-).

Skall nog tanda en fetgarre o njuta av min nybekraftade plats som alfahanne.

/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards