Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Zippo - 21 februari 2007 15:50

Hupp here we go again...
Inga bilder idag dock.
Baten kom o hamtade oss (15 minuter forsent dock) sa jag hann langa ivag ett samtal till agaren av bokningsfirman.
Efter det sa hamnade vi i fel hamn sa det blev lite panik dar....men i god Thailandsk anda sa loste dom det genom att hyra in en motorcykel med flak....det var bara i Ca 1 km sa det var lugnt i och for sig.
Hopp in i minibussen o efter 1,5 timmes vantan sa lyfte planet.
Val framme i Phuket sa korde det ihop sig totalt.....inga hotell runt Krabi finns att fa...sanning med modifikation da de sakert inte har alla hotell i sina listor men vem har lust att springa runt o leta hotell nagra timmar innan solen gar ner...inte jag i alla fall, sa det blev till o panikboka in ett hotell i Phuket istallet.
Sa har sitter jag nu vid Karon Beach och undrar vad i H-E som har hant har de senaste aren...fy fan jag har hamnat i helvetet.
Till raga pa allt sa finns det folk som aker hit frivilligt???
Boendet paminner mest om de gamla ryska tror det heter "dadja" som de hade vid nat hav....har ju inte bott i nat sant men standarden e ungefar detsamma kan jag tanka mig, samt nar jag motte en del ryssar i korridorerna gjorde ju illusionen fullkomlig.
Annars sa kan man beskriva Phuket som Bangkok med hotell o en bit med strand...ehhhh later det lockande...nope.

Jag vill fort som fan harifran......o det skall bli sa ocksa.
Fick en stackar tjej att jobba hacken av sig nar hon skulle fixa nytt boende till oss, och efter 2 avverkade oar med fully booked hotels sa lyckades vi knipa ett sjyst boende pa Koh Lanta, kruxet ar att vi blir tvugna att stanna i Phuket ytterligare en dag.
Planen ar da att shoppa medans vi e har, o det har vi gjort o kommer att gora.
Maste dock halla ett oga pa gumman, hon far nan form av tunnelseende nar det galler shopping....jaklar vad hon gar los bland affarerna.

Ha de...aterkommer med bilder.

/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards