Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Zippo - 25 februari 2007 10:08

Har kommer nagra bilder.
Frukost med varan egen flugfalla...skall vara sirap till pannkakor men grabben ville inte ha X-tra proteinet.
Glasogon rep kvittot kom ocksa med...
Samt nagra bilder med vyer fran restaurangen.
Nu skall jag passa minstingen da de andra skall fa sig lite massage.

/Zippo

Av Zippo - 25 februari 2007 09:44

Har kommit pa ett nytt begrepp, "Photoshop resorts".
Det ar med andra ord stallen som ser grymt bra ut pa papper men val framme sa ar det inte alls sa bra.
Tyvarr sa bor vi pa ett sant stalle just nu, dock ar baren riktigt soft o cool (2 natter kvar har).
Har aven satt lite fart pa en lokal optiker da mina solglasogon bara "poppade" o bagen gick sonder.
Far se om han lyckas fixa till det, vore trevligt da jag la ut 1800 pix innan vi akte pa nya "glas" med lite farg.
Svar pa hur det gar med dom far jag imorgon.
Idag sa har det annars varit lugnt, att jag har borjat omsa skinn mitt i allt ihop hor val till tror jag.
Skojade med ungarna och sa att jag hade fatt Rabies och da sag dom allt lite oroliga ut.

Skall forsoka aterkomma med bilder men Internetforbindelsen ar inte direkt o lita pa....CCIE kanske skulle behovas har.

/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards