Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 15 april 2007

Av Zippo - 15 april 2007 02:23

Kan bara konstatera att helgen inkl Fredagen har varit över förväntan.
Fredagen bjöd på en miniherf hemma hos granen med 2 st avverkade cigarrer samt en formidabel smörgåsbord av spännande romsorter, tack till granen med sällskap för en trevlig Fredagskväll.
Sällskapet bestod av några gamla bekanta samt några nya i herf sammanhang, myckna trevlig o jag ser verkligen fram emot en fortsättning på detta.

Har under Fredag o lördag dragit mitt strå till Boxpasset genom att byta till mig Diamond Crown double corona o Anejo #77 a.k.a shark mot Opus X double corona o en PAM special....boxen har jag skickat vidare till nästa person.

Lördagen (fin väder som det var) tillbringades på altanen med lite grillmat, god vin, trevligt sällskap o en hel del garrar (La carolina, jose martin, Connie #70 El Credito o några Italienska "cigariller") fick sätta livet till under kvällen.
Kan en kväll bli mer lyckad än så......jag betvivlar.

Att jag fick en del farhågor undanröjda angående en viss leverantörer av cigarrer gjorde ju inte saken sämre...Har varit nyfiken på Don Pepins garrar länge o det är dags att slå till så det blir till o lägga en order inatt :-)


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards