Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Zippo - 12 juni 2007 23:07

2 arbetsdagar kvar innan semestern och av nån anledning så har jag börjat ta ut det i förskott (betyder att jag går o lägger mig efter 24:00).

Det känns just nu som den taktiken har så smått börjat straffa sig men vad gör man, man är ju som en yster kalv på grönbete så fort det hägrar lite semester...jo jo.


Var även ute på en vända i spåret så det spädde ju på tröttheten ytterligare. Tar man sen i beaktande att det är lite svalare ute just nu så får man nån som kommer att ha förbaskat svårt att komma upp i tid imorgon...JAG.


Nu har tydligen midsommarfirandet även blivit bokat o det bidde Sundbyholm slott.

Huvva, det verkar inte bli billigt...får nog blunda o betala tror jag.


Ser dock framför mig redan nu hur jag promenerar på "ägorna" o puffar på den ena fetingen efter den andra medans di andra gästerna grubblar på om dom har sett mig i nån kändistidning eller inte.

(Eller så får jag ilskna blickar från skinntorra övre medelålders överklassdamer i rutiga golfkläder över mina pufferier)........vi får se vad som händer.


/Zippo




Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards