Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Zippo - 15 juni 2007 22:17

Måste ju posta lite cigarrporr.

När jag skickade in mina små raringar in i humidoren efter deras vistelse i "karantän" så passade jag på o tog lite närbiilder på nykomlingarna.

Dessa är följande.

Rocky Patel 1990 petit corona.

Gran Habano Corojo #5 Rotschild

och samplers av

Gran Habano 3 Siglos Churchill.

Gran Habano mixed sampler.

Det kan man ju kalla lite godis till alfa hannen det.


Fredagskvällen innebar ju även lite mer handgripliga bekantskaper med cigarrer i form av upppuffade Punch Champion (i mitt tycke si så där) och en Gran Habano Rotchild (mycket bra).


Inför morgonens matcher så har jag bestämt mig för att ta med lite godis för att lugna nerverna....vill ju ha några positiva minnen från Aroscupen.

Vilka/vad det skall bli får bli en senare fråga.


Påpekar att 1000 besöks firandet är över...men missa inte omröstningen till höger :-)


Smoke on......Zippo







Av Zippo - 15 juni 2007 16:17

En dag med strålande solsken och eviga förluster.

Det gick med andra ord precis som vanligt, våra grabbar åkte på 2 raka förluster (är inte direkt förvånad).


Imorgon är det dock en ny dag och nya tag som gäller, vad är det man säger...hoppet är det sista som lämnar människan.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards