Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Zippo - 17 juni 2007 21:38

Det var väl typiskt det här, att vädret växlade från fint till mer mediokert precis när man skall vara ledig.

Skit samma jag e ju i alla fall ledig och man kan ju alltid lyfta humöret en aning genom att puffa på en cigarr.

Det bidde en RP 1990 Petit Corona från den senaste sändningen, det blev i alla fall en sak som inte gjorde mig besviken.


Glädjer mig lite även åt att jag putsade tiden på min joggingrunda idag med 20 sekunder....alltid nåt.


/Zippo 

Av Zippo - 17 juni 2007 09:03

Sista chans matchen under Söndagen slutade i en grandiös förnedring av laget...ibland är det fan inte roligt att vara "fotbollsföräldrer".


Summerar så här i efterhand att om vi skulle ha lämnat walk over på samtliga matcher så skulle vi ha haft mindre antal insläppta mål (man döms till förlusten 3-0 om man inte dyker upp).


Det som var det värsta var att grabbarna lyckades bara sätta in ett mål....och det på straff (inga spelmål med andra ord).


Vi får nog hitta på nåt med laget för det här går inte.

Jag till och med ljög på en direkt fråga från en föräldrer om det verkligen var samma årskull på våra grabbar?


Jag spelade förvånad och sa att det måste ha blivit nåt fel för våra grabbar var 2 år yngre än deras i så fall. ...Det gäller ju rädda det man kan.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards