Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Zippo - 23 juli 2007 21:57

Måndagen är avklarat....känns bra fast jag fick cykla hem i regn o motvind och uppenbarade mig i dörröppningen hemma som en blöt disktrasa.

Grabbens internetförbindelse blev klar idag...några snabba hål i väggen o kontakter på kablarna klarade biffen.

Hann inte mer än koppla in grabben så började dottern "yla" om att hon också vil ha internetförbindelse.


Suck...aldrig är dom nöjda.


Har till och med varit och inspekterat kedjan på cykeln så att jag kan vara säker på att min avfärd till stationen imorgon sker utan missöden.


Alfahannen - minigodzilla

1-1


Ha de


/Zippo

Av Zippo - 23 juli 2007 08:01

Måndag morgon...tja vad säger man.
Starten på morgonen kunde ha blivit bättre.
Aningen sen, ut......in igen för att hämta tågbiljetten och när det var dags att dra iväg så upptäcker jag att nån? har juxat med kedjan på cykeln.

Hade inte minigodzilla oljeskitiga fingrar igår kväll?...tror det.

Till råga på allt så har jag ischiasliknande symptom i bakre regionerna...kan ju knappt gå normalt.


Aaaargh.


Jag överlever!......ny vecka nya utmaningar o 3 veckor kvar till semester del 2.

/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards