Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Zippo - 26 juli 2007 21:39

Då var kameran hämtad och visst är jag lycklig.

Lite spännande blev det vid avlämnandet då jag upptäckte (det var inte speciellt svårt) att paketet var indränkt i EU-öl.

En annan möjlighet är att postgrabbarna hade haft ölkalas på flaket.......vad vet jag.

Löste i alla fall ut paketet men under protest.


Efter lite testande så verkar det som om kameran fungerar som den skall så det blir inga efterverkningar för postväsendet.

Att sen familjen får ta den stora smällen och blir tvingade till o knäckebrödsbanta kommande månaden hör liksom till.

Gumman kommer nog tacka mig när hon märker hur smala o fina vi har blivit.


För att fira den lyckliga händelsen så tände jag upp en Carlos Torano som smakade helt O.K men lämnade inga bestående intryck.


Bilderna är självklart tagna med den nya kameran.


/Zippo



Av Zippo - 26 juli 2007 13:59

Gumman ringde upp mig nyss o berättade att jag hade fått meddelande från posten om att jag hade en kamera o hämta ut.


Tack till Foto Kungen för den snabba leveransen.


Ikväll skall det plåtas.


/Zippo

Av Zippo - 26 juli 2007 08:38

Härligt, redan Torsdag..inte mycket kvar av veckan nu.

Bara den mänskliga dygnspridaren håller sig borta från "mina" toaletter idag så kommer dagen att arta sig riktig bra.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards