Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Zippo - 1 augusti 2007 21:16

Onsdagen är mer eller mindre slut och så är även jag.

Vet inte om jag skall tacka vändan i spåret eller arbetsdagen för tillståndet men trött som fan är jag i alla fall.

I och med att grillen och garren åkte fram under kvällen så får jag väl avlämna rapport av dagens cigarr.


Romeo y Julieta 1875 Reserva Real

Har inte så mycket att säga om den utan konstaterar bara lite snabbt att det var ingen cigarr för mig.


/Zippo

Av Zippo - 1 augusti 2007 15:09

Bara en rolig citat från filmen Evolution.


[Dr. Paulson is going to pull the alien bug out through Harry's rectum]

Nurse Tate: I'll get the lubricant...

Dr. Paulson: No time for lubricant!

Harry Block: There's ALWAYS time for lubricant!


Skojigt tycker jag i alla fall.


/Zippo

Av Zippo - 1 augusti 2007 11:48

Hade fått reklam hem igår...ni vet ett sånt där häfte med diverse erbjudanden.

Fastnade speciellt på en sida som marknadsförde RE:member kreditkort.


"Re:member kreditkort Det handlar om att ta kontrollen inte om att förlora den."

Hur fan tänkte dom egentligen?.

Om man nu har svårt att hålla igen på shoppandet (tappa kontrollen) så är det väl för fan inte ett kreditkort man behöver?.

Är deras PR folk helt puckade eller?


Sen skiter jag i att man eventuellt menar att man har bättre kontroll på en samlad räkning som kommer efter en månad.

Nu till den chockerande sanningen som tydligen har gått deras PRfolk förbi.


DET ÄR INTE AVSAKNADEN AV SAMLAD RÄKNING SOM ÄR ORSAKEN ATT FOLK KLIPPER KREDITKORT.


/Zippo

Av Zippo - 1 augusti 2007 08:24

Inget nytt under solen,  förutom då att det är Onsdag.

Börjar bli lite oroad över profetian då det verkar bli solsken ute idag, om allt skall stämma så borde det regna utav bara attan.

Tror att avsaknaden av regn beror på klimatförändringar orsakade av människan.

Jäkla pack som ställer till det...har ni inte hört talas om kollektivtrafik VA!


Hazzard har varit snäll o beskedlig efter att jag har hans cigarrer som gisslan.

Hatar honom inte så mycket idag med andra ord.

50-Taggaren skall bakfyllemåla fönsterkarmar...hoppas det blir kul i solen.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards