Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Zippo - 3 augusti 2007 15:48

Undrar om den här grabben  nynnar på

Tom Pettys - Learning to fly.


Photoshoppat så klart...om inte AJ.


/Zippo

Av Zippo - 3 augusti 2007 15:21

Snart dags o avsluta dagen och passande nog så skall tydligen solen komma fram när man tar helg.

Har haft så mer eller mindre hela sommaren faktiskt...så vissa har haft flyt.

Regn under veckan och O.K väder under helgen.

Alkoholintaget under helgen kommer däremot att ligga på ett minimum då jag igår gick på mitt jour/beredskaps pass...mindre kul.


Annars så var dagen av den mer stillsamma sorten vad det gäller telefonsamtal och detta gjorde att jag i alla fall hann börja beta av sånt som jag INTE har hunnit med innan.


Snart dags att dra...hinner dock inte räkna minuterna.


/Zippo


Av Zippo - 3 augusti 2007 10:48

Jagade upp minigodzilla och grabben tidigt imorse, den ena skulle till dagis och den andra skulle med mig till jobbet idag.

Grabben satt som i koma på tåget och glömde självklart paraflaxen efter sig på tåget. 

Bra början.


Hur som helst så är det FREDAG och arbetsveckan är så gott som slut.

Det betyder också att jag bara har 1 vecka kvar till "semester del 2"


Det skålar vi för.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards