Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Zippo - 22 augusti 2007 21:24

Ambitionen att hitta på nåt med familjen kanske inte blev riktigt som jag hade tänkt mig.

Nog för att vi har umgåtts idag men då i form av att springa i affärer och då närmare bestämt kakelbutiker.

För nu skall köket kaklas.

Vad jag hatar det här, springa in och ut i affärer och för varje affär som man besöker destå mer förvillad blir man.

Vi tror dock att vi har hittat konceptet, ganska vågat men vi tror att det blir lite småcoolt och annorlunda.

Leveranstid 2-3 veckor, bilder kommer självklart publiceras när det är klart.


Innan det var dags att slå sig till ro så hann jag även sätta nytt rekord på varvet med 1 sekund.

Nu är det bara 4 sekunder kvar till min "drömgräns" som jag aldrig har lyckats spräcka.

Så nära men ändå så långt borta men i år skall det ske.


Kvällen avslutades med grillning av laxkotletter (mums) och för min del även en cigarr.


Jose Marti Robusto, med ca 5-9 månader på nacken.

Mycket bra konstruktion med massor av rök, smaken var överraskande god. Kropp medium/full cigarren övergick till lite bitter smak på slutet.

Betyg 4/5.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, jogging, renovera


Av Zippo - 22 augusti 2007 10:48

Det är ju trevligt med lite vyer, men det här skulle jag hoppa över direkt.

Luftigt värre.

Nu önskar jag återigen att jag vore lite mer "Superhero" utan brister som "respekt" för höjder.


/Zippo


Andra bloggar om: sevärdhet, turism

Av Zippo - 22 augusti 2007 10:41

Dom är duktiga dom.

Men jag kan inte begripa varför de måste se ut som en inte alltför nykter flock med Lemurer.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards