Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Zippo - 12 september 2007 20:28

Morgonen började bra med lift till jobbet, trevligt snack o.s.v

Sen brakade allt åt h-e.

Kunderna ringde som galna, datorerna levde sina egna liv och jag hann inte förbereda eftermiddagens kundbesök.

Resonerade som så att det får gå ändå, har ju hyfsad koll på läget så jag fixar till eventuella problem efterhand.

Jo tjena.

Det visade sig att det inte bara blev problem.....INGENTING FUNKADE.

Där sitter man hos kunden med total produktionsstopp....det resultarede i en härdsmälta i min snorfyllda hjärna och jag visste fan inte ens var jag skulle börja nysta upp eländet.


Panikringer min kollega och tyvärr så var han lika oförstående inför problemet....mer strukturerad men ändock oförstående.


Hela historien slutade att jag fick backa till ruta noll och masa mig hem med svansen mellan bena.


/Zippo


Andra bloggar om: besvikelse, elände

Av Zippo - 12 september 2007 20:23

Gammalt tema, nytt utförande.

Om livet vore så enkelt.

Hittar inte heller nån knapp om mattor.


/Zippo


Andra bloggar om: humor, roligt, relationer

Av Zippo - 12 september 2007 09:17

Onsdag, det betyder att mer än halva arbetsveckan har gått när man väl kommer hem ikväll.

Det betyder också att 50-taggaren inte har så många dagar av frihet kvar och att han snart sitter och sliter som alla vi andra.

Lite synd faktiskt, tycker att det har varit trevligt att läsa rapporter från hans "grand tour" i USA.

På nåt vis så har det fungerat som en påminnelse om varför man jobbar som man gör och det är att ha råd att göra det roliga i livet.


Upp med humöret


/Zippo


Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards