Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 13 september 2007

Av Zippo - 13 september 2007 23:19

Har nu sett 11 asnitt av Heroes och jag hoppas att serien lyfter snart men är lite rädd för att det är just det motsatta som kommer att ske.


Säger detta i och med att jag börjar ana samma tendenser som förstörde LOST, med andra ord mer och mer invecklad /mystisk story utan att leverera några som helst svar.

Slutade förresten titta på LOST efter 2-3 avsnitt på säsong 2.


Tja vi får väl se hur det artar sig.


/Zippo


Andra bloggar om: tv, serier, heroes


Av Zippo - 13 september 2007 19:37

Så där ja, nu har man varvat ner.

Cigarr (nån connie som jag grävde fram) och en liten inspektion av jaktmarkerna som jag arrenderar gjorde susen för min stressade själ.

Hann även jaga lite men som med all jakt så blev det mest bara väntan, ingen lycka idag med andra ord kanske imorgon?.


Vad är det jagade då?.


Sork eller nån annan liten gnagardjävul så klart.

Upptäckte nya hål på tomten så nu är det krig.


Älgjakt i all ära men jag tycker nog att fånga sorkar ger mer utmaning än jaga nån bjässe på flera hundra kilo som både syns och hörs på 100tals meters avstånd.

Sorkarna däremot är mindre, gömmer sig under jorden och är skygga utav attan.....slår älgjakt i min bok i alla fall.


/Zippo


Andra bloggar om: jakt, sork, cigarr




Av Zippo - 13 september 2007 18:41

Dags för en liten cigarr som avslutning på en tung dag.

Återkommer med rapport 


/Zippo



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards