Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Zippo - 14 september 2007 21:14

Ja jäklar i mig.

Det blev en perfekt sommarkväll med en härligt varm grill (nog fan behövdes den för att hålla sig varm) och lite rökverk i form av en gigarr.

Den av mig bestämda "matrix" sommaren blev mycket lyckad trots att jag var tvungen att hålla mig borta från alkoholhaltiga drycker (har jour).

Köttet som fick sig en lagom solbränna smakade helt underbart och det gjorde även de övriga tillbehören som hamnade på tallriken.


Så nog kan man ha sommar om man bara bestämmer sig (fast det var kallt, mörkt och på vippen till och regna).


Det som däremot INTE smakade så bra var cigarren.

Cigarren var en bytesgrej från den senaste "herfen" och luktade markant stall vid en provsniffning.

Har jag inte riktigt fel så tyder det på en "sjuk" period och skulle väl inte egentligen rökas just då...men är man karl så backar man inte för såna bagateller.

Slutsatsen blev i alla fall att den smakade ungefär som den luktade...hästskit.


Betyget för Tabantillas Robusto? blir 2/5.


/Zippo


Andra bloggar om: matrix, cigarr, virtuell


Av Zippo - 14 september 2007 18:05

Ibland så kommer det tillfällen i ens liv när man måste ta ett beslut eller så gör man som jag och bara bestämmer sig för bestämmandets skull.


Dessa inledande kloka ord kanske behöver förklaras lite närmare och det är precis vad jag skall göra nu.


Jag har bestämt att det fortfarande är sommar.


Det är ju jättebra för är det sommar så kan man sitta ute och grilla och ha det bra och det är precis det som jag skall göra nu.


Hoppas ni också hittar på nåt trevligt i det underbara vädret.


ha de


/Zippo


Andra bloggar om: galenskap, familjeliv




Av Zippo - 14 september 2007 13:22

Fick en liten bild för nån minut sen och jag kan inte låta bli och dela med mig.


Skönt och se att de ansvariga för den djurparken tänker på djuren i första hand.


/Zippo


Andra bloggar om: Humor, kul, djur

Av Zippo - 14 september 2007 10:27

Ni kan ju undra hur i h-e det där går till.

Jag vet men tänker inte berätta.


/Zippo


Andra bloggar om: magi, udda

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards