Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 18 september 2007

Av Zippo - 18 september 2007 21:49

Var även tvungen att testa hur jag skulle klara en zombie apocalyse.

Dryga 50% chans o klara sig, tror att jag åkte dit på den dåliga lagerhållningen av mat och vapen.


Lätt fixat.


Åker och handlar upp konserver för några månader imorgon och en beställning på bössan (se längre ner) är redan gjort.


Hur beredd är du? zombie apocalypse


/Zippo


Andra bloggar om: zombie, test, småroligt

Av Zippo - 18 september 2007 21:19

SKönt och få reda på att min kropp är värt $3725 vilket med runda slängar med dagens kurs blir 25450Kr.

Personligen så känns det som om jag borde vara värt mer men datorerna har väl alltid rätt.

Kan ju vara så att värdeminskningen beror på gårdagens teknikhärdsmälta, ja så är det nog.

Tog lite sovmorgon idag p.g.a den sena kvällen igår och sen blev det till och fundera på varför det gick så infernaliskt fel.

Efter lite testande av funktionerna under dagen så är jag övertygad om att jag kan skylla på kunden ifråga :-).

Resten av dagen flöt på i rasande tempo och just nu så sitter jag uppenbarligen och bloggar.

Gumman sitter bredvid och lyssnar på Dr Alban i lurarna.....yek och grabben behövde lite hjälp med matten (årskurs 4).

Fan vad klurigt det var...men det löste sig.


Här kan DU ta reda på vad ditt kadaver är värt. kadaver kalkylator


/Zippo


Andra bloggar om: kadaver, pengar, Dr alban, test

Av Zippo - 18 september 2007 11:53

Stora starka karlar med en stor bössa.

Sa jag starka karlar?


/Zippo


Andra bloggar om: Vapen, humor, roligt


Av Zippo - 18 september 2007 02:15

Alla vet ju hur en fis luktar men hur många vet hur den ser ut.

Tekniken har nu kommit så långt att den kan avslöja just detta med hjälp av infraröd kamera.


Vilken tur vi har eller hur?


/Zippo


Andra bloggar om: fis, humor, roligt

Av Zippo - 18 september 2007 01:24

Då har tekniken återigen gett mig en rejäl pungspark.

Nyss hemkommen från kunden och återigen så fungerade inte det som uppenbarligen skulle/borde fungera.

Börjar bli lite trött på det nu...börjar definitivt utveckla hat mot apparater med små illaluktande komponenter och programvara skriven av blinda Indier.

Men det är väl som dom säger, det som inte dödar det härdar.

Mina äventyr på blocket verkar dock gå lysande, kameran blev ju såld på 10 minuter och har till och med fått mail från 5-6 andra intresserade.

Det är nu man börjar fundera om man satte priset alldeles för lågt.


Känns som att det är bäst och inte fundera på det nån mer.


/Zippo


Andra bloggar om: pungspark, livet, teknik

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards