Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 22 september 2007

Av Zippo - 22 september 2007 17:13

Dagens shoppingrund blev dyr, det började med apoteket där 600:- försvann och sen bara fortsatte det.

När det var dags att titta på jackor så var jag redan uppe i över 1000:- så den snåla sidan av mig hade lite svårt att slänga ut mer pengar.

Det blev ingen jacka, inte idag i alla fall.

Väl hemma så sken solen och det blev riktigt trevligt ute på altanen.

Konstaterade att sånt väder skall man minsann njuta av och plockade med mig en cigarr lite öl och satte mig ner och bara njöt.


Trevligt värre.


Indian Tabac Super Fuerte Maduro mini belicoso som jag rökte var riktigt bra men misstänker att den var lite ung (bytescigarr så har ingen definitiv historik på den).


Betyg 4/5


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, njuta, shopping


Av Zippo - 22 september 2007 12:16

Lördag, solen skiner men då det blåser nåt infernaliskt så känns det bra höstigt ute i alla fall.

Har inte hört ett ord från kakelleverantören så det verkar som om jag klarar mig undan kakling även denna helg, men det finns ju annat och göra.


Köpa ny jacka och fixa en lampan på bilen.


Lampbytet är ju inga större problem egentligen men vet av erfarenhet att det är trångt som attan under motorhuven så det blir ingen lek.


Köpa jacka känns lite värre för jag vet redan nu att det kommer att kosta massor med pengar...drar mig lite för det för pengarna behövs egentligen till resan i vinter.


Återkommer med rapport.


/Zippo


Andra bloggar om: höstjacka, lampbyte, kakel




Av Zippo - 22 september 2007 00:31

Vilken dramatik i idol 2007 då det hela slutade med en riktig hederlig "cliffhanger".

Vem skall få den sista platsen? , ni MÅSTE följa med på måndag för då avslöjas den stora nyheten.

Andreas eller Robert?....vem skall det bli?.

Ehhh, skämtar dom eller?. ..svaret är väl för fan helt uppenbar.

Vem av grabbarna ser bäst ut på bild?.

Det handlar ju för tusan om pengar och "good looks" säljer så svaret är/var ju helt givet.

Det hela blir bara så, så, *gäsp*


/Zippo


Andra bloggar om: idol 2007, tråkigt, robert vs Andreas

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards