Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Zippo - 25 september 2007 21:42

Med helgen i inte så färsk minne vill jag bara varna er andra för alkoholens faror.

Varningen gäller nog även taskiga kompisar.


Kan ju vara så också att detta är en "före bild" i marknadsföringen av det senaste inom "avlägsnande av generande hårväxt" produkter.


/Zippo


Andra bloggar om: Slickepinne, humor, alkohol

Av Zippo - 25 september 2007 21:13

Jag vet inte vad det är som gör det men jag har börjat hata ordet absolut.

Det känns som om varje människa måste rapa ur sig ordet absolut så fort de har chansen.

Vad är det för fel på självklart,verkligen eller kanske till och med definitivt.

Jag får alltid en känsla av att de som säger absolut i själva verket försöker överyga sig själva om det självklara.


När detta är sagt så konstaterar jag att jag absolut har börjat resan ner på alla rankinglistorna för att om några dagar landa på mer "bekväma" nivåer.


Skönt, för mitt ego var absolut på väg att anta oanade proportioner.


Gumman drog nyss till jobbet och de små sover så sött så kanske skall pappa Zippo beställa en och en annan cigarr, men bara kanske (gumman du läser väl inte det här?)


/Zippo


Andra bloggar om: ord, hata, cigarrer






Av Zippo - 25 september 2007 08:45

Tänkte presentera det ultimata beviset för den globala uppvärmningen.

Nu är i alla fall jag övertygad.


/Zippo


Andra bloggar om: global uppvärmning, humor, kul

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards