Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Zippo - 15 februari 2008 23:40

Nu släpper Jacko en remixad jubileumsversion av Thriller.

Det är väl egentligen inget att jaga upp sig för men följande skulle däremot vara rätt roligt och uppleva nån morgon man är på väg till jobbet.


/Zippo


Andra bloggar om: tunnelbana, thriller, michael, jackson, musik, jubileum

Av Zippo - 15 februari 2008 23:14

Tycker att jag lyckades pricka in en perfekt dag att ta ledigt på.

Den rysligt kalla morgonen övergick till en närmast vårliknande dag med massor av sol.

Tja jag var ju inte sen och utnyttja tillfället till och sätta mig på altanen och puffa lite.


Dagens solskenscigarr blev nåt jag hittade i välkomstkassen som vi fick på BASHen.

Har egentligen ingen aning om vad det är för en cigarr men om jag minns rätt så var det nån form av replika på en cigarr som hittades på en vind.


Dess udda utseende och till en början ganska så trevlig smakpalett gör att jag gen den betyget 3/5.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, replika, udda, platt, solsken, ledig, dag

Av Zippo - 15 februari 2008 13:04

Det finns rubriker som får en och tappa hakan, detta var ett av dom.

Tycker att det luktar väldigt illa när man kör över enskilda individer på detta sättet bara för att markera politiska/religiösa synpunkter.

Själv så är jag för abort så länge det sker med eftertanke och jag förfäras över den "vind" av religiös idioti som jag tycker mig ana sveper idag över världens politiska arenor.


Nej religion och politik skall banne mig inte blandas för då får man en soppa som inte är lätt och svälja.


/Zippo


Andra bloggar om: makt, politik, religion, abort, oroväckande, italien

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards