Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Zippo - 20 februari 2008 23:24

Det är då ett mystiskt lugn som jag befinner mig i.

Vi sticker iväg på lite längre semester imorgon men av nån anledning så har jag mer eller mindre inte ens tänkt på det idag.

Under dagen har jag sovit, tittat på TV, sovit igen och någonstans efter kl 20:00 så kikade jag en snabbis på vad som kan vara lämpligt att packa ner.

Pengar,pass,resedokument,snus,cigarrer och tandborste.

Det gick ju fort.

Hoppas nu bara att man inte kommer på allt imorgon, för då jäklar lär man ju få panik.


/Zippo


Andra bloggar om: resa, pass, lugn, vaddå, snus, packning, klar


Av Zippo - 20 februari 2008 17:50

Är det bara jag som anar ugglor i mossen?

USA skall skjuta ner en satellit på rymmen och samtidigt så mörkläggs månen.

Anar att det är större saker än så i görningen, speciellt när man inser att tidpunkterna sammanfaller.

Misstänker även att dessa händelser bara var förberedelser för vad det nu är som nån planerar.


/Zippo


Andra bloggar om: konspiration, teori, satellit, månförmörkelse, arkiv x, kommunikation






Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards