Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Zippo - 21 februari 2008 20:53

Sitter just nu på Arlanda och då närmare bestämt Sky city och avger den sista rapporten på svensk mark.


Vi kom hit Ca kl 16:30 och vid incheckningen till SAS Radisson så visade det sig att bokningen var gjord till fel dag.

Nu ordnade det sig ändå men merkostnaden kunde jag ha varit utan.


Efter några timmar så dök svärisarna som skall göra oss sällskap den första veckan upp varpå vi hade en liten kick-off och följdaktigen korkade upp champagnen som jag hade införskaffat tidigare under dagen.


En matbit och några öl senare så drog vi oss till rummet och korkade upp varsin Singha för att riktigt komma in i den rätta stämningen.


Jo man kan lätt säga att jag just nu är väldigt stämningsfull men det lär ju kännas diametralt det motsatta imorgon bitti när vi skall kliva upp kl 03:30 för att checka in till flighten till Helsinki lite senare.


Snabb titt i besöksstatistiken skvallrar också om att sex fortfarande säljer då inlägget om Gene har dragit till sig besökare som en rejäl koshit drar till sig flugor.


Ha en trevlig kväll för mig är det dags att sussa.


/Zippo


Av Zippo - 21 februari 2008 11:53

Men vad är det med kändisar och alla dessa sexfilmer.

Jag har lite svårt att tro att alla dessa kändisar skullr vara så naiva att de inte vet/tror att dessa filmer till slut hamnar på internet.

Undrar också om det inte är som så att det är Gene som behöver lite tillökning i kassan och har regisserad denna kupp (och får intäkter från siten nedan).


För er alla hardcore KISS fans som bara måste se allt dessa herrar gör så kan filmen beskådas här (mot en ringa avgift).


/Zippo


Andra bloggar om: sexfilm, internet, pengar, bluff, gene, simmons, kiss


Av Zippo - 21 februari 2008 11:13

Avresedagen är ihär och det är definitivt dags att börja se till att man har nån form av packning innan vi drar kl 15:30.

Det viktigaste förutom pass, pengar och resten av familjen är då väl mina kära cigarrer.

Tyvärr så hade jag inte riktigt tid till eftertanke när jag plockade ihop reseransonen men jag tycker nog att jag fick med det mesta som lockade gommen.

Vet inte riktigt vad Drake och Lothar skulle tycka om mina simpla cigarrer men jag TROR att även de skulle vara nöjda.


Nedan cigarrerna i både löst och nedpackad tillstånd.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, resa, packning, välja, svårt, idag



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards