Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Zippo - 27 februari 2008 14:13

Inte ar det mycket som blir utrattat medans man ar har, man bara ligger pa stranden medans flasket far en san dar ohalsosam nyans.

Tur ar val da att man kan i alla fall kyla ner sina invartes organ med lite kall ol mellan varven.

Kanske skall jag namna att dessa kylda drycker kostar nastan ingenting om man jamfor med Sverige (5-6:-) och da ar det i restaurangen.

Den Vietnamesiska maten har i alla fall slagit mig med hapnad for jag har inte en enda gang hittills blivit besviken pa nat som jag har stoppat i munnen.

Gott som attan och mycket billigt.

Att sen magen ocksa verkar tycka som jag ar ju bara ett bonus (fast och fin fortfarande).


Vad som daremot fick mig och reagera var alla dessa mer eller mindre stora maneterna som simmar i godan ro i vattnet, maste nog ta reda pa vilka av dom som man skall akta sig for.


Nedan de utlovade bilderna, mera kommer snart.


/Zippo




Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards