Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Zippo - 2 mars 2008 13:32

Phu Quoc har varit en synnerligen trevlig stalle att besoka, turisterna har fatt nan slags frizon langs med stranderna och kanske 100m upp mot land.

Bortsett fran det sa gar livet sin gilla gang utan att egentligen ha blivit sa mycket paverkat av oss besokare.

Detta galler nog inte sa lange till ar jag radd for.


Imorse sa var det dags att saga adjo till svarisarna och imorgon sa kommer aven vi att lamna stallet och ta det forsta basta flyget harifran (07:30).

Vid lunchtid imorgon sa kommer vi att befinna oss pa Siem Reap i Kambodja och sjalvklart sa ar det Angor Wat som lockar oss dit.


Rapporteringen kommer sjalvklart att fortsatta sa lange det finns tillgang till internet pa stallena vi besoker.


Har ocksa noterat att fuktigheten har ar inte helt idealiskt for mina cigarrer vilka i och med fukten far daliga brinnegenskaper samt blir valdigt trogdragna.

Sag att mina "beads" som skall balansera fuktigheten i resehumidoren till 65%  sag snarst ut som blota tvattsvampar.


Ja ja det ar smallar man far ta, kanske kan jag hitta en fon och torka upp dessa "beads" sa att jag kan halla ner fuktigheten inom rimliga granser.


See Ya.


/Zippo



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards