Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Zippo - 11 mars 2008 07:48

Det hander inte mycket under en dag pa Lipe, det mest spannande ar val nar man flyttar upp sakerna som ligger pa stranden nagra meter sa att tidsvattnet inte skall ta med sig dom.

Minigodzilla har fullt upp med att jaga kattungar som finns pa resorten men jag vet inte om katterna tycker att det ar lika kul som hon.

Tja vi later henne i alla fall halla pa.

Dagens stora handelse annars var att jag smet ivag och klippte mig under formiddagen, lite for kort enligt gumman men det vaxer ju ut igen.

Kanns ocksa bra att Carola har satt sin sista potatis i melodifestivalen, harligt och bli av med den skenheliga .....

Lite avundsjuk har jag ocksa varit idag, foremalet for avundsjukan var fiskeutrustningen som en Hollandare hade slapat med sig.

Jag som ALLTID har slapat med mig grejerna har inte gjort det denna gangen.

Jag far val ta igen fiskandet nar jag kommer till Bangkok.


Nej nu borjar det bli lite krystat sa jag avslutar har.


/Zippo



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards