Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Zippo - 9 april 2008 22:32

Den "legendariska" Yngwie Malmsteen skall komma till Sverige för några spelningar.

Nu vet jag ju inte om jag personligen tycker att han är så legendarisk förutom på en punkt.

Hans legendariska utbrott under en flight till Tokyo.


/Zippo


Andra bloggar om: yngwie, fury, fucking, humor, kul, flight

Av Zippo - 9 april 2008 20:08

Tänkte avslöja receptet för en mindre lyckad dag.

Arla morgon, snöslask, cykel och en punktering.

Svårare än så behöver det inte vara.


Medans jag ledde hem cykeln samtidigt som jag blev blötare och blötare så kunde jag inte låta bli att fnula lite över killen som gick framför mig när vi klev ut genom dörrarna på stationsbyggnaden.


Han möttes av en glad flickvän som gjorde allt för att muntra upp honom, han i sin tur verkade bara måttligt intresserad av henne.


Kanske berodde hans ointresse på att flickvännen var rejält överviktig, hade mindre smickrande grovarbetarkläder på sig, betedde sig som vicken karlakarl som helst och som kronan på verket hade en fantastiska hockeyfrilla med ljusa toppar.

Vad hade hänt för att detta omaka par skulle bildas?.


Hans recept var ju en klassik långkok som lyder enligt nedan

Fylleraggning kombinerad med avsaknad av ryggrad.


Behöver jag säga att punkan och regnet som plågade mig inte kändes så farligt längre.


/Zippo


Andra bloggar om: fylleragg, punka, recept, blöt, station, observation

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards