Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Zippo - 13 april 2008 21:57

Söndagen har flytit på så där lite lagom svenssonaktigt.

Delar av dagen tillbringade jag med fruktlösa försök att hitta varifrån vattnet som fyller bilgolvet kommer ifrån.

En snabb sökning på internet gav mig i alla fall några ideer om varifrån det förbenade vattnet härstammar ifrån men då var det försent att börja riva runt alltför mycket.

Ja ja, alltid skall det vara nåt som behöver fixas.

Resten av eftermiddagen tillbringades hos svärisarna där jag lyckades med konststycket att somna på soffan.

Väl hemma igen så hann jag i alla fall sätta mig ner och puffa på en garre och smutta på lite kall öl så lite njutningsmedel hann jag med att avverka under dagen.


Sitter just nu och väntar på telefonsamtal inför jobbet som jag skall göra ikväll/natt så roligare kunde man ju ha.


/Zippo


Andra bloggar om: jobb, söndag, öl, cigarr, väntar, bil, vatten

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards