Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Zippo - 19 april 2008 10:13

Barn som trend?.

Att man över huvud taget kör med sådana rubriker tycker i alla fall jag är riktigt läskigt.

Är det inte som så att det redan idag många gånger skaffas barn av helt fel anledningar och av rubriken att döma så skulle folk alltså ha gjort det för att det var inne?.


Nu är ju jag ganska så säker på att så är fallet, att barn verkligen har blivit satta till världen som nån form av modeaccesoar.

Självklart inte enbart av den anledningen men nog har det funnits ett tryck som medierna har skapat och då följaktigen har det även påverkat en och annan nybliven mamma.


Vad skall hända med alla dessa modebarn nu när trenden verkar vara över?.

Tror nog att det kommer att finnas en och annan besviken mamma när de inser att det inte är lika lätt att byta ungar som det är att byta kläder.


Tycker förövrigt att detta är en lysande exempel på det som jag skrev om här nedanför. 


/Zippo


Andra bloggar om: mode, barn, orsak, mammor, anledning, rubrik

Av Zippo - 19 april 2008 09:21

Nu hade aftonbladet.se en artikel om att det var dags att plocka fram grillen.

Varför just nu kan man ju undra då jag personligen har grillat mer eller mindre hela vintern.

Det är nu som min rebelliska sida vaknade till liv och med en gnagande ilska så funderade jag på om vi verkligen är så här patetiska att vi låter tidningarna diktera när/var/hur vi skall leva våra liv?.

Det skall bli spännande och se om jag kommer att försvinna i det kollektiva grilloset som jag befarar drar över grannskapet ikväll med start kl 18:00.


Undrar vilka guider och råd som skall komma sen?.

10 steg till ett lyckligare arsel.

Torka dig rätt vi har guiden.


/Zippo


Andra bloggar om: grill, rubrik, kollektiv, tidning, arsel, rebell

Av Zippo - 19 april 2008 08:44

Gissar att gördeln för män kommer att bli en rungande succe precis som allt annat som gör att man slipper anstränga sig.

För mig är detta bara ytterligare ett exempel på att det går att tjäna bra med pengar på människors slöhet.

Nu till det paradoxala.

Kan det över huvud taget finnas en gördel för män då man knappast kan kalla sig för en karl om man har ett dylikt tingest på sig.


Personligen så skippar jag nog detta och köper en låda cigarrer istället men för dom som kan tänka sig att bära dylika saker skall jag presentera en veritabel smörgåsbord via den här länken.


/Zippo


Andra bloggar om: gördel, man, karl, pengar, slöhet, paradox, gubbmage

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards