Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Zippo - 3 maj 2008 19:48

Nu är ju jag inte direkt en person som sitter och tittar på diverse "galor" som anordas av kanalerna i Sverige.

Anledningen till detta är att jag upplever dessa galor i allmänhet som otroligt tråkiga

Tydligen så är jag inte den enda som tycker att det blir jäkligt tråkigt då någon anmälde humorgalan (vad vitsen med den nu skulle vara) till granskningsnämnden.

Det kallar jag för humor :-)


/Zippo


Andra bloggar om: humorgala, anmälan, granskningsnämnd, tråkiga, poänglöst


Av Zippo - 3 maj 2008 18:08

Då jag den senaste tiden har levt med sprängfyllda "plastidorer" och fick ett erbjudande om att köpa en ny humidor till bra pris så var valet inte så svårt.

Det betyder i klartext att vi idag satte oss i bilen och rattade till Uppsala för att frakta hem humidoren i fråga.

Väl framme så blev det ungefär som det brukar bli när man träffar andra BOTLS vilket betyder att alla ursäkter för att tända upp en garre samt plocka fram lite fika var uppfyllda.

Efter en del trevligt skitsnack så styrdes kosan hem och nu återstår det bara att trimma in skåpet så att mina pinnar kan flytta in i nytt boende.


Kan bara konstatera att påståendet "man kan aldrig köpa en för stor humidor" stämmer bra i mitt fall i alla fall.


/ZIppo


Andra bloggar om: cigarr, humidor, stor, liten, uppsala, trevligt, botl

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards