Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Zippo - 18 augusti 2008 22:57

OS rapporteringen del 2.

Dagens bästa måsta ha varit Isinbajevas världsrekordhopp i stav.

Det är hur coolt som helst tycker jag i alla fall och kunde faktiskt inte låta bli att ge ifrån mig ett jubelskrik när hon "trillade" över ribban i sista försöket.

Saker att se fram emot nu är 200 meters finalen där jag hoppas på att en viss herr Bolt skall sätta nytt världsrekord och Holms höjdhoppsfinal.


/Zippo



Av Zippo - 18 augusti 2008 22:29

Då har man återigen suttit och glott på OS i TV.

Bottennappet måste väl vara intervjun som SVTs Peter Jonsson gjorde med Susanna Kallur strax efter att hon hade vurpat i semin.

Jag tyckte så otroligt synd om Susanna och blev lite förvånad när jag upptäckte att hon skulle bli intervjuad strax därpå.

Kom ganska snabbt underfund med att är man kändis så är man så en snabb intervju får hon väl stå ut med.


Det dröjde dock inte länge innan jag nästan började må illa över vilka korkade frågor han kom med och än värre var ju att han drog ut på det hela i evigheter.

Vad han egentligen var ute efter? och är han både känslolös och blind som inte fattade att avsluta det hela.

Det var ju hur uppenbart som helst att Susanna bara ville komma därifrån så att hon kunde bearbeta saker och ting utan att bli filmad och inspelad.


Skäms SVT, det var pinsamt dåligt.


/Zippo



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards