Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Zippo - 28 augusti 2008 22:01

Det är sista veckan av semestern och även den sista veckan på den nuvarande arbetsplatsen.

Efter 2 år och 9 månader så var det dags att bryta upp och för min del så kommer hösten att rivstarta med helt nya utmaningar nu på måndag.

Dagens resa blev följdaktigen trippen till arbetsplatsen för att lämna tillbaka diverse saker som passerkort,telefoner o.s.v

Passade även på att bjuda på lite tårta och som en gåva tillbaka fick jag med mig en flaska 12 årig Caol ila.

Tyckte att det var trevligt och jag uppskattade gesten.


Väl hemma så var det dags att fira det hela så jag kunde inte låta bli att tända upp en Romeo y Julieta Short Churchill.

Vilken höjdarcigarr och jag önskar bara att jag hade fler än de 8 som jag har kvar.

Betyg blir utan tvekan höga 4,5/5.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, jobb, semester, arbete, nytt, fira, whisky

 

Av Zippo - 28 augusti 2008 21:25

Hittade flera artiklar angående Matmagasinet som hade överdoserat muskotnöt i ett kakrecept.

Har aldrig provat och kommer aldrig prova det men vad jag har förstått så är inte muskotberusning direkt en rolig upplevelse.


Vill ni läsa mer om muskotberusning och dess effekter skall ni definitivt läsa det här.


/Zippo


Andra bloggar om: muskot, förgiftning, full, baksmälla, recept, misstag


Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards