Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Zippo - 5 januari 2009 23:46

Tycker nog att jag o gumman ser coola ut i spelet.

Observera att jag har kvar mina herreysstövlar men vapnet har jag i alla fall  uppgraderat.


/ZIppo


Andra bloggar om: dungeon, siege, spel, gumman, game, cool, herreys

Av Zippo - 5 januari 2009 00:35

Tillbringade en stor del av eftermiddagen/kvällen hemma hos 7ven med trevligt samvaro samt en del cigarrer.

Själv så drog jag i mig "nyårsaftonscigarren" som blev liggande under nämnda kväll nämligen Cohiba Siglo VI och jag kan bara konstatera att den är så förbenat god.

Om de sen är värda de 343:-/st som Brobergs tar låter jag vara osagt.

Kvällens andra cigarr för min del blev Oliva Serie V Belicoso som i alla fall jag tycker är en mycket trevlig cigarr väl värd att i alla fall prova.


Passar också på och tackar de andra åtta som medverkade för trevligt sällskap.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, herf, röka, puffa, cigarr, cohiba, oliva



Av Zippo - 5 januari 2009 00:16

Vad gör man om man inte har hunnit spela några datorspel de senaste 4-5 åren men man skulle vilja passa på att spela en del under julledigheten (som snart e slut).

Man går och köper sig julklappar så klart.

Listig som jag var så köpte jag 2 kopior och involverade gumman i det hela i form av LANspel som vi kör tillsammans.

Riktigt kul och definitivt väl använda 200:- för det lite äldre spelet Dungeon Siege 2.


Nedan våra figurer i spelet (jag med de gyllene skorna).


/Zippo


Andra bloggar om: gyllene, skor, spel, julklapp, gumman, lan, dungeon siege, tillsammans

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards