Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Zippo - 15 januari 2009 22:54

Alla tidningar rapporterar att ett plan har "kraschat" i USA.

Turligt nog så råkade planet rattas av skickliga piloter som lyckades sätta ner planet vad det verkar helt utan dödsfall.

Personligen så tycker jag att det egentligen är ganska märkligt att det inträffar så pass få incidenter som det gör.

Ta en titt på följande LÄNK för att se mer eller mindre live vad som pågår över LAX i US of A.

Tips, zooma ut till 80 miles för att verkligen få en översikt av getingboet.

Tycker också att följande ANIMERING talar sitt tydliga språk. 


aftonbladet.se, expressen.se, SvD.se, DN.se


/Zippo


Andra bloggar om: flyg, nyhet, krash, nödlandning, flygplan, animering, live

Av Zippo - 15 januari 2009 22:37

Jag är i färd med att slutföra en rotfyllning den kommande veckan och har även funderat på att plocka ut mina amalgamfyllningar när jag nu ändå håller på.

Framför allt så har beslutet att ersätta amalgamet växt fram p.g.a att amalgamet expanderar med tiden och jag har redan haft en tand som har "sprängts" tack vare detta.

Självklart så har ett visst intresse kring detta växt hos mig och när jag kikade in vad som fanns om ämnet på internet så hittade jag följande mindre lustiga film.


Mer om amalgam HÄR och HÄR.


/Zippo


Andra bloggar om: amalgam, fyllning, tand, vård, rotfyllning, farligt?, olustigt

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

RSS


Skapa flashcards