Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Zippo - 5 april 2009 10:50

Då har redigerarna för Robinson kommit igång med att försöka "boxa" in årets deltagare i lämpliga kategorier.

Allt detta för att man lätt skall kunna följa och ha åsikter om dessa personer framöver.

Det finns "den osynlige",drygisen,överlevaren, pippinetta tjejen o.s.v

Att Christian har blivit utsedd till årets kräk börjar i alla fall framstå som självklart.

Vet inte riktigt vad jag skall säga då inte jag heller tycker att han framstår som speciellt sympatisk person, snarare som en skitsnackande drygis.

Men man får väl anta att när man valde ut personerna så utgick man ifrån vissa karaktärsdrag som man sen kunde "förädla" via klipp och klistra.


Så oavsett hur mycket klistrande och klippande man har gjort så tror jag nog att han i grund och botten är ganska dryg även i verkligheten.


/Zippo 


Andra bloggar om: robinson, 2009, christian, dryg, hatobjekt, tv, dokusåpa

Av Zippo - 5 april 2009 09:55

Då jag lyckades med konstycket att missförstå förra veckans fototrissutmaning så har jag varit extra noggrann den här veckan :-)

Veckans tema är prickigt och jag hoppas att jag med dessa bilder kan bidra till en lite prickigare värld.


/Zippo


Andra bloggar om: fototriss, utmaning, foto, kul, uppgift, bild, prickigt


Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS


Skapa flashcards