Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Zippo - 5 februari 2010 22:47

Då BASH trots allt innebär att en hel hög människor med cigarrintresse samlas på ett och samma ställe så är det nästan oundvikligt att man på ett eller annat sätt utbyter cigarrer.

För min del så var det en flitig? bloggläsare vid namn "Kimmen" som blev intresserad av en viss cigarr som jag råkade ha i mitt ägo.

Under veckan så har vi utväxlat lite paket och nedan kan ni se godbitarna som landade hos mig.

Tatuaje Victorias, Casa Magna Robusto (bästa cigarr 2008), Don KiKi Brown Label Botella samt en liggande La Hoyo Des Dieux.

Tycker att "Kimmen" gjorde kanonval och det skall bli spännande att röka igenom dessa till stora delar nya cigarrer för mig.

Kimmen:

Lämna notis om jag har tagit fel på nån cigarr.

*** edit **** Se kommentar från Kimmen angående Casa Magnan.



/Zippo


Andra bloggar om: , , , , , ,


 


 


Av Zippo - 5 februari 2010 22:27

Som vanligt så innebär BASH att man kommer hem med några cigarrer extra.

Efter den sedvanliga "avlusningen" så är det dags att presentera de två cigarrerna som ingick i inträdet.

En Miranda ??? och BASH IV cigarren .

Sista bilden är en Kubansk ERDM Demi Tasse som jag bytte til mig.

Jag tycker också at ni skall titta lite extra noga på BASH cigarrens gördel.

Globen och en tobaksbladet fick stå som symboler för årets upplaga av BASHen som gick av stapeln just vid globenarenan.


/Zippo


Andra bloggar om: , , , , ,



  

 


 

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards