Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Zippo - 16 april 2010 19:04

Dagen flöt på i raskt tempo fram till lunch men efter lunchen så dog all aktivitet ut för min del.

Lite märklig känsla att inte ha nå takut  att syssla med medans platserna bredvid mig sjöd av aktivitet.

Kände mig faktiskt aningen utanför men det det kändes i alla fall o.k då jag hade gjort mitt och deras arbete hade tagit vid.

Tja det var ju i alla fall Fredag så jag beslutade mig att sticka hem lite tidigare.

Nu kom jag ju inte hem så mycket tidigare (tack SJ för det) men då jag trots allt inte sitter fast i utlandet (Hola Ola) så kändes det rätt o.k ändå.

Då solen trots allt sken och temperaturen befann sig på en någorlunda behaglig nivå så var det dags att tända garren.

Efter lite letande bland alla singlar som jag har samlat på mig så bestämde jag mig att tända upp en Don KiKi Brown label Botella.

Har rökt den tidigare och mina minnen om den bekräftades idag.

Lustig (aningen cool) format med perfekt konstruktion och drag.

Smakmässigt ingen superdynamisk cigarr men levererar en behaglig smak av rostad kaffe och tobak i en aningens krämig komposition.

En cigarr som levererar men inte överraskar.

Betyget blir stadiga +7/10.

Vinvalet till kvällens mat äro Tendral 2007 .

Betyget väntar jag med tills efter maten.


/Zippo


Andra bloggar om: , , , , , , , ,


 


 

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

RSS


Skapa flashcards