Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Zippo - 7 maj 2010 23:39

Har jobbat hemifrån idag och då jag i och med detta kapade pendlingstiden så hann jag även sätta ihop lite IKEAgrejer som skall husera i "garaget".

Detta firades med en flaska Rosso Di Valtellina och en EO Brands Green Label La Punta.

Vinet läggs på "köpa igen listan" för vidare utvärdering och får initiala betyget 8+/10 och det får även kvällens cigarr (8+/10).

Rökte densamma första gången när vi var på "puffkryssningen" och jag måste säga att jag gillar puntan.

Har kommit på mig själv och gilla det mesta som kommer från Nigaragua/Esteli och detta var som sagt inget undantag,

Började lite pepprigt (som alla Pepin cigarrer) men övergick sedan till en betydligt mildare gränsande till krämig soppa av peppar/trä/ingefära?.


/Zippo


Andra bloggar om: , , , , , ,


 


 


 

Av Zippo - 7 maj 2010 23:27

Veckan kom och gick och då jag idag skulle jobba hemifrån så korkade jag upp en flaska Cappello Di Prete igår kväll.

Till detta rökte jag en Los Statos De Luxe Brevas.

Cigarren levererade som vanligt mycket bra och betyget 8/10 är ju gjutet.

Vinet tyckte jag var överraskande bra och får även den betyget 8/10.

Jag skall dock köpa en flaska till för ytterligare utvärdering.


/Zippo


Andra bloggar om: , , , , , ,


 


Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards