Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg under februari 2011

Av Zippo - 8 februari 2011 21:58

Som jag har rapporterad tidigare så var jag ju i Gävle och "herfade" för nån vecka sen.

Det lustiga var att när jag kom hem så hade jag i runda slängar 50 cigarrer fler med mig hem än på vägen dit.


Det blev en split av Montecristo 1,2 och 3 som delades på tre, 1 packe med vällagrade Connie #9 samt några vintagegarrar.


/Zippo


   


Av Zippo - 5 februari 2011 00:26

8-5 jobb, vad är det?.

Sitter just och jobbar (just nu paus i arbetet då jag väntar på att andra skall bli klara).

Förhoppningsvis så är jag klar inom 1 timme.


Drack upp Innis & Gunn Rum Casken igår, den var lite åt porter hållet med sina mulliga smaker.

God var den i alla fall.


Ni må ha en trevlig helg.


/Zippo

Av Zippo - 2 februari 2011 19:08

Blev lika glad som förvånad när Kimmen avlämnade 1 flaska Innis & Gunn Highland Cask samt 1 flaska med Rum Cask i mina händer under helgens begivenhet.


Den synnerligen trevliga presenten kommer att avnjutas inom en snar framtid.


Supertack till Kimmen   


/Zippo


 

Av Zippo - 2 februari 2011 18:52

Bolmarbröderna i Gävle hade bjudit in till herf under den gångna helgen vilket resulterade i att dryga 50 tappra själar från både när och fjärran anslöt sig till evenemanget.

En hel del alkoholhaltiga drycker massor med cigarrer och många trevliga pratstunder avverkades under kvällen.

Tack till Gävlebolmarna för en synnerligen lyckad arrangemang och även tack till alla bolmarbröderna som gjorde kvällen till en riktigt hit.


/Zippo


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Av Zippo - 2 februari 2011 18:38

Drack en flaska Parallèle 45 Côtes du Rhône för nån vecka sen men jag har faktiskt inga direkta minnen av den så betyget blir ju lite svårt att sätta.


/Zippo


 

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS


Skapa flashcards