Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Zippo - 8 mars 2008 11:52

Da har vi tagit det lilla hoppet tillbaka till Thailand.

Resan gick med bat fran Langkawi i Malaysien till Koh Lipe i Thailand.

Nar vi kom fram till hamnen dar baten skulle ga ifran sa var kontoret stangt och over huvud taget sa sag stallet ganska sa spartanskt ut.

Nu slutade det ju bra och vi hade kommit helt ratt och efter en timmes guppande i en bat sa var vi framme i Koh Lipe.


Forsta intrycket av Koh Lipe var ungefar detsamma som jag fick av Koh Phi Phi nar jag steg iland dar for en 20talet ar sen.

Klart fint vatten, hajar i vattnet och jag tror jag skymtade en barracuda av en lite mindre modell.


Det som just nu grumlar nojet for mig ar en dunderfokylning som sargar min kropp men det ar smallar man far ta och om inte annat sa lar ju medicineringen i form av ol ta udden fran smartan jag kanner.

De ovriga mar bra an sa lange fast gumman borjar visa tecken pa att arva det som jag har.


/Zippo



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards