Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Zippo - 17 december 2008 22:40

Gubben ser ju onekligen ruskigt vältränad ut, så långt kan jag hålla med men att en muskulös kropp är detsamma som en frisk kropp är jag inte så säker på att det stämmer.

Jag gissar på att farsgubben (76) faktiskt egentligen är i bättre form än herr Jeffry trots sina imponerande muskler.

Nej inte behöver man spruta sig full med diverse preparat för att hålla sig i form, vanlig enkel motion räcker nog ganska så långt och är definitivt mycket billigare.


/Zippo


Andra bloggar om: hälsa, kropp, muskler, iform, papp, jeffry, rörelse

Av Zippo - 17 december 2008 22:08

Snart så är man ledig och jag ser verkligen fram emot det.

Ser också fram emot och få hem boken som jag beställde idag nämligen "Encyclopaedia of Post Revolution Havana Cigars".

Boken klassas som "The book" och detta speciellt om man är det minsta intresserad av kubanska cigarrer.

Tja sämre julklappar har jag fått.

Det som jag däremot INTE ser fram emot är rotfyllningen imorgon kl 07:45, inte nog med att det är mindre trevligt det kostar också som en Blu-ray spelare av finare snitt.


Andra saker som jag skulle kunna tänka mig är nån av Nikon kamerorna som jag fingrade på idag i samband med en fotografering som jag motvilligt deltog i.

D3 och D700, dyra som fan men attas så trevliga.

Tyvärr så får det nog stanna vid drömmar.


Ha de gott.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, bok, rotfyllning, förväntningar, kubansk, drygt



Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards