Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Zippo - 23 december 2007 11:26

Framtidens jular kommer nog att se ut som i den nedanstående filmsnutten.

Det skall vara extra allt och extra mycket av allt.

Om inte annat så bara för att visa grannen vem det är som drar in stålarna på gatan man bor på.


/Zippo


Andra bloggar om: julpynt, tävling, smaklöst, usa, extra, sjukt, juleljus



Av Zippo - 23 december 2007 11:20

Det är fortfarande krut i den gamle och han verkar ju inte vara rädd att hugga i när det behövs.


/Zippo


Andra bloggar om: jultomte, tomte, snattare, affär, humor, slagsmål, udda



Av Zippo - 23 december 2007 10:32

Det gick ju ganska bra och handla julklappar igår och stressen var inte så där ruskigt påtaglig bland mina "fellow shoppers" som jag var rädd för.


Väl hemkommen så möttes jag av minigodzilla som väntade med tindrande ögon på att vi skulle börja klä granen.

Det var bara och börja operation "pimp my gran".

1,5 timme senare så var även det avklarat och jag måste erkänna att det var faktiskt ganska så roligt.

Maken till skrotupplag får man nog leta efter men minigodzilla verkade nöjd över vad vi hade åstadkommit.


Kvällen bjöd även på en cigarrstund ute på altanen och för att överleva kylan så tände jag som vanligt grillen samt plockade fram lite köttbitar för sotning.


Kvällens cigarr blev en Perdomo Habano Maduro som smakade helt o.k men med något "rak" smakkaraktär.


Betyget blir 3,5/5.


/Zippo


Andra bloggar om: julgran, cigarr, perdomo, grill, julklappar

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards