Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Zippo - 5 oktober 2008 22:17

En rätt rolig och udda uppträdande av en kvinnlig artist.

Inte så att jag tror att det egentligen är på riktigt men kul i vilket fall som helst.


/Zippo


Andra bloggar om: uppträdande, nummer, humor, kul, udda, roligt, komedi

Av Zippo - 5 oktober 2008 11:16

Har slarvat lite med deltagandet i fototriss men idag så gjorde jag en ansträngning på temat energi.


Försökte i alla fall lite grann hålla ihop bilderna och kanske skulle man kunna kalla bildserien för stad och energi

Två av bilder är väl ganska så självklara och "foten" tillhör en busschaffis som tog en liten "power nap" medans turisterna var ute och gjorde sitt.

Så enkelt var det.


/Zippo


Andra bloggar om: fototriss, energi, bilder, foto, tema, ansträngning


Av Zippo - 5 oktober 2008 11:05

Upptäcker att det är svårt att hinna skriva nåt nuförtiden och uppgiften blir inte lättare av att man bara "somnar till" om kvällarna.

Mina svårigheter med "vakenheten" kan ju bero på den där garren, grillen och vinglaset som åkte fram under Lördagskvällen.

Hur som helst så tänkte jag bara rapportera vad som puffades upp under nämnda kväll.

Cigarren var en Paratagas petit corona som jag fick av Peter E under Fredagens lunchherf.

Om jag inte har helt fel så var det en cigarr från 2003 och smakmässigt så drog den mot nötter och vitpeppar.

Betyget blir en gjuten 4/5 och jag tackar Peter E som gjorde upplevelsen möjlig.


/Zippo


Andra bloggar om: cigarr, puff, partagas, mumsig, gåva, lördag

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

RSS


Skapa flashcards