Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Zippo - 4 oktober 2007 21:55

Då har man tillbringat 1 timme av sitt liv med och glo på TV och då närmare bestämt Kanal5 och programmet peking express.


Mina förväntningar var höga men när programmet var slut så hade jag bara en lite så där "fadd" eftersmak i hjärnan.


Produktionen kändes lite oarbetat och jag fattar fortfarande inte vilka som egentligen tävlade mot vilka.

Tävlar Svenskarna mot bara Svenskar eller är det alla mot alla?.

Troligtvis så finns denna info på Kanal 5 hemsida men jag tycker nog inte att man skall behöva läsa sig till vad som gäller, det skall väl framgå ändå.


Andra saker som jag funderade på var om alla nationaliteterna hade sina egna TV team som följde just dessa och sen klipper man en egen version till varje land?.

Hur fan visste dom att första laget hade kommit till slutmål och man var tvungen att sluta lifta?. (fick folket runt omkring de tävlande detta information och talade om detta för de tävlande eller hur gick det till).


Hade faktiskt flera funderingar men det kan väl räcka som kritik.


Att det sen fanns 2 Svenska tjejer som tydligen var 24 år gamla (trodde dom var max 18) som betedde sig som duracellkaniner på steroider var ju bara pinsamt. (är ju inte direkt förvånad att den ena jobbade med mode...jisses)


Skulle jag ha varit nån av ryssarna som hade med dom att göra så skulle jag ha kastat ut dom från bilen/hemmet för länge sen


Pinsamt bimboaktiga donnor.


/Zippo


Andra bloggar om: kanal 5, peking express, bimbo




Av Zippo - 4 oktober 2007 08:11

Man kan ju alltid försöka ge lite "hints" till sin chef om att det är dags för en liten löneökning.

Om det sen går vägen är ju en annan sak.

Dagens tips till chefen är att ett nej kanske känns lite lättare om det görs med lite humor.


/Zippo


Andra bloggar om: humor, löneökning

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards