Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Zippo - 18 oktober 2007 22:26

USA ett land fylld av skräck, eller hur skall man annars tolka detta.


Man kan väl lugnt påstå att en helt annan dimension öppnar sig när man blir rädd för garderobsspöket.

Det är bara och hiva fram bössan och pumpa sina helgkäder fulla med bly för att sen somna om i trygg förvissning att inget kan ha överlevt det där.


Yihaaaaa


/Zippo


Andra bloggar om: pang, vapen, usa, galet, udda

Av Zippo - 18 oktober 2007 21:50

Tänkte hålla mig till temat "ta sig uppför backen".

Även dagens utflykt till jobbet kan lättast beskrivas med med en liten filmsnutt.


Se och njut, eller förfasas om det känns bättre.


/Zippo


Andra bloggar om: kämpa, up, motorcykel, backe, vardag


Av Zippo - 18 oktober 2007 13:53

Aaaargh.

Ytterligare en dag där stress och elände dominerar.

Droppen blev när nån fantastisk person hade ändrat mina inställningar på PCn så att saker och ting inte fungerade som det skulle.

Tillbringade över en timme med felsökning innan jag upptäckte att det var ju för bövelen inte mitt fel utan att det nån domänadmin som bar skulden till mina bekymmer.


Snabb samtal till "helpdesk" dit jag levererade några svavelosande meningar.


Vi får se hur snabba dom är på att fixa det som dom har ställt till med.


/Zippo

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards