Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Zippo - 9 november 2007 23:07

Det var ungefär så som jag resonerade när jag gick ut och tände grillen.

Jepp kvällen blev precis som jag utlovade nämligen grill,garre och lite gott vin.

Visserligen så fegade jag lite och satt under altantaket men det var nog en granne eller två som tänkte "idiot" redan som det var så varför utmana ödet.


Nu tyckte ju jag att det var himla trevligt med lite värme medans jag puffade på garren och köttet blev precis så bra som jag hoppades på så det hela var värt besväret trots allt.


Cigarren EO Brands 601 Habano Robusto fick läggas åt sidan då jag halvvägs började känna av att nikotinväggen närmade sig med ljusets hastighet.

Har ni nånsin åkt på en mild "nikotinförgiftning" så vet ni varför jag la av.


Som avslutningen blev det till och titta på IDOL och jag måste säga att trots att jag egentligen inte gillar Amanda så var hon bäst under kvällen.


/Zippo


Andra bloggar om: idol, amanda, grilla, snöstorm, fredagskväll



Av Zippo - 9 november 2007 11:19

Pinsam ögonblick.

Jag som pappa skulle i alla fall sitta tyst och småle hela den kommade resan tills grabben var "knäckt".


/Zippo


Andra bloggar om: humor, bil, städa, roligt, kul

Av Zippo - 9 november 2007 10:41

Uppe med tuppen?, personligen så sov jag till 09:30 så det verkar som om jag i alla fall behövde vila lite.


Såg en intressant artikel i Computer Sweden där nån chef konstaterar att Sverige är ett u-land på kundservice.

Det var väl egentligen ingenting nytt och man kan som jag har skrivit förut dra detta lite längre.


Många företag i Sverige är experter på att leverera högkvalitativa PowerPoint bilder och skitsnack.

För i slutändan så är det kundernas pengar man vill åt, inte att skapa nöjda kunder.


Ha en fortsatt trevlig Fredag.


/ZIppo


Andra bloggar om: moral, arbete, kunder, u-land, i-land, Sverige

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards