Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Zippo - 24 november 2007 21:36

Jag kan ju ingen tyska så jag har ingen aning vad han egentligen snackar om.

Däremot så är det pinsamt uppenbart att tillställningen är ganska så "strikt".

Jag personligen skulle nog ha packat ihop mina pinaler och dragit för det finns nog inget man kan göra efter det där som skapar rätt sorts intresse.


/Zippo


Andra bloggar om: skrämsläckare, föredrag, pinsamt, humor, kul, ägd, slipsnisse

Av Zippo - 24 november 2007 13:43

Minigodzilla och jag trotsade det kalla vädret och gjorde det vi hade bestämt att vi skulle göra..

Vi hann även med en vända förbi kyrkogården där vi (citerar minigodzilla)

"Tänder ett ljus så att farmor hittar hem".


Väl hemkomna så är det kanske läge att nu börja fundera på elementskyddet, det måste ju fixas innan jag får lov och ta itu med mina humidorplaner.


/Zippo


Andra bloggar om: ljus, godzilla, kallt, ärenden, elementskydd, humidor, väder


Av Zippo - 24 november 2007 10:36

Jag måste säga att gårdagens Fredagsfinal i idol utvecklades på ett lite oväntat sätt.

Daniel åkte ut med fötterna före medans alla kvarvarande deltagare och övriga medverkande i jippot hamnade i chock.

Kan det vara så att Sverige är inte stort nog för 2st Di Leva?


Jag däremot chockades över den arla tidpunkten när minigodzilla väckte mig och frågade om vi skulle gå upp, nästa chock fick jag när jag tittade på termometern och konstaterade att det var svinkallt ute.

Men jag antar att det är bättre att vakna hemma än på nån sjunkande båt nära Antarktis...där kan vi snacka om potentiell köldchock.


Nu skall jag och minigodzilla dra en repa på stan o kika runt lite.


/Zippo


Andra bloggar om: kyla, chock, idol, daniel, morgon, lördag

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards