Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Zippo - 21 november 2007 23:35

Jisses vad man lär sig via Internet.


Naiv som jag är så har jag bara oroat mig för och drabbas av rinnande näsa och rännskitar under mina pendlingsresor men nu får man alltså passa sig för blondiner också.


" Researchers discovered what might be called the “bimbo delusion” by studying men’s ability to complete general knowledge tests after exposure to different women. The academics found that men’s scores fell after they were shown pictures of blondes."


Detta bekräftar mina misstankar om att det var nåt lurt med de därna blondinerna.

Men ingen fara, jag har redan en plan på hur jag skall hålla dessa smittohärdar på avstånd.


Jag sätter på mig mina rutiga byxor med för korta ben, den stickade julklappströjan och som grädde på moset skall jag ha en dröse med "viktiga" tjocka böcker under armen.

Det borde hålla blondinerna på avstånd (om jag nu inte råkar hamna i värsta modefårar i och med det förståss).


Hela artikeln finns och läsa här.


/Zippo


Andra bloggar om: blondiner, vetenskap, dumhet, smitta, rännskitar, artikel




Av Zippo - 21 november 2007 23:23

Ooooh vicken dag och då menar jag inte i en positiv bemärkelse.

Förmiddagen som jag hade tänkt att använda till lite förberedelser för ett jobb förstördes av oavbruten telefonterror.


Medans jag pratade i telefonen såg jag i displayen att det fanns folk som köades upp, mobilen ringde i ett och inkorgen blinkade som den värsta julgranen.


Då vet man att man lever.


Håller med 50-taggaren.....är det värt pengarna?.


Gud ske lov att jouren tar slut imorgon och att kag är ledig under Fredagen.


/Zippo


Andra bloggar om: jobb, telefon, telefonterror, pengar, svenssonliv, ledig, fredag




Av Zippo - 21 november 2007 20:41

Hoppas nu att inte alla blondiner vill se mig hängd i närmaste lyktstolpe för man bör ju inte ta sånt här på blodigt allvar.

Oavsett vad man egentligen tycker om blondiner så är den här reklamsnutten ganska rolig.


/Zippo


Andra bloggar om: blondin, dum, humor, reklam, kul, tjej

Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards