Nonsens, garrar och allt därimellan

Alla inlägg den 15 november 2007

Av Zippo - 15 november 2007 22:28

Det är väl härligt med ärliga människor, speciellt i livesändningar.

Men de borde väl ha anat oråd då han sa att han hette RANDY.


/Zippo


Andra bloggar om: randy, horny, dell, pc, reklam, telefon

Av Zippo - 15 november 2007 22:01

Som jag alltid har sagt.

Skall man ha kvalite så får man använda sig av proffs.


/Zippo


Andra bloggar om: proffs, amatör, humor, ont, strippa, poledancing

Av Zippo - 15 november 2007 21:00

De av er som har slaviskt läst mina inlägg känner till att mitt planerade inköp av humidorskåp gick om intet tack vare en dumsnål fruntimmer.

Men vad gör väl det, jag är lika glad ändå då det inte är jag som lever ihop med kärringen.


Men vad gör jag nu?, cigarrerna börjar svämma över och det är ju inte så snyggt med hammarplastlådor som ligger och skrotar i hörnen.


Alternativen är följande:

- Ringa runt till alla tobakshandlare och fråga om de har en skåphumidor till salu (4000 - 5000:-)

- Köpa nytt (Ca 9000:- från tyskland inkl frakt)

- Bygga en själv. (?:-)


Efter moget övervägande så har jag fastnat för det sistnämnda, jag skall nämligen bygga en själv.


Fördelen är att jag kan välja utseende och storlek på skåpet, nackdelen är att det är inte helt trivialt (eller billigt) att få tag på spansk ceder och "fodra" skåpet med.


I och med detta har jag startat projekt humidorskåp.


/Zippo


Andra bloggar om: humidor, cigarr, bygga, snickra, ceder, skåp






Seek and destroy

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

RSS


Skapa flashcards